ROTHOBLAAS GYÁRLÁTOGATÁS

A 2019-es évet egy olaszországi úttal kezdte az egyesület. 30 tagnak volt szerencséje meglátogatni és bejárni a Rothoblaas cortaccia-i gyáregységét. A hajnali fél 6-os székesfehérvári indulás még enyhén havas körülmények között zajlott, azonban Ausztriában már keresni kellett a hírekben emlegetett fehér csapadékot. Azonban ami késik, nem múlik, rövid megállónk során, melyet ebéd céljából ejtettünk meg, már nyomot hagyott a téli időjárás. A késő délutáni órákban elérve az olasz földet egyenesen hátráltatta is buszunkat. Olyannyira, hogy életemben először voltam tanúja, amint a hókotró levillogtatja a minket szállító buszt. A közel 12 órás út végén megérkeztünk egy barátságos kis városba, Cortaccia-ba, ahol a vendéglátónk megvárta a fáradt utazókat, és így nem maradtuk vacsora nélkül.

Másnap a reggelit követően már szakmai vizekre evezett a társaság, egész napos program várt minket a Rothoblaas gyárban. Maga az épület is már megér egy kirándulást, hihetetlenül modern felfogásban készült el három anyagra koncentrálva: acél, fa, üveg. A fő egység 2005-ben készült el, majd kinőtte a gyár magát, ezért egy második egységgel bővült, melyet 5 éve adtak át. A tudatos tervezésnek köszönhetően az oktató teremben már szemléltetik a különböző gerenda felfogatási módozatokat. A nap során kaptunk elméleti oktatást is, ami vázolta a gyártó fő termékkínálatát (mindezt angolul, és a magyar képviselők fordítottak), majd egy helyben elfogyasztott kiváló ebéd után mindent meg is tudtunk nézni-fogni a bemutató termekben. Hihetetlenül felszerelt az épületegység, a csavaroktól elkezdve, a fólia beépítésének rétegrendjein át, a csatlakozási pontokon keresztül minden bemutatásra kerül. Közelről szemügyre vehettük a tesztelések során kapott eredményeket is, valamint ki tudtuk próbálni a mintaként kihelyezett oszloptartókat, ragasztó eszközöket, stb.

A csapat elfáradt ugyan, de estére annál nagyobb lendülettel költöttük el a vacsoránkat egy helyi kis fogadóban, ahol a magyar népdalokat népszerűsítve alapoztuk meg mindenki kedvét, valamint az idő múlásával egyenes arányosságban beszélt a társaság nagy része már olaszul, angolul és németül is. Ez a túlfűtött esti jókedv nem akadályozta meg a társaságot abban, hogy a harmadik napot újult erővel és időben kezdjük meg, amikor is a nap első felét a már megismert gyárban töltöttük el játszótérként használva a kisgépeket magába foglaló termet, a második felében viszont egy közeli építkezésre látogattunk el. Ezen a helyen kifejezetten a Rothoblaas termékeket alkalmazva építettek egy könnyű szerkezetes sport létesítményt, melynek fő funkciója a hobbisportolók fogadása megpihenés céljából. Megtisztelt minket a projekt manager azzal, hogy körbevezette a csapatot, és minden apró kérdésre kimerítően válaszolt.

Az utolsó Cortaccia-i éjszakánk hasonlóan telt, mint az első. A csapat bárhol legyen, hozza a kötelező jókedvet. Rövid, de annál tartalmasabb alvás után elindultunk újabb 12 órás utunkra, hogy már kis hazánkban térjünk nyugovóra.

Ezúton is köszönjük a Rothoblaas támogatását, a lehetőséget a kirándulásra és a területi képviselők odaadó munkáját.

Antalfy Zsanett

Ha tetszett, akkor oszd meg ezt a bejegyzést

VÁLASZD A TETŐ ÉPÍTŐK EGYESÜLETÉT

Célunk, hogy segítsük a jelenlegi és a következő ács, tetőfedő és bádogos generációnak megteremteni azt a vállalkozói réteget, akik hosszútávon, sikeresen képesek vezetni vállalkozásaikat.
Ezen gondolatok alapján építettük fel egyesületünk munkáját és arra összpontosítunk, hogy segítsük tagjainkat szakmai fejlődésükben, vállalkozásuk fejlesztésében, lehetőséget biztosítsunk az egymással való kommunikációra, és ezáltal új üzleti kapcsolatok, trendek, technológiák megismerésére.